Jaksan aika hyvin kohtuullista unenpuutetta, mutta nyt on edelliset 3 yötä menneet niin surkeasti... Mistä saisi vähän lisää energiaa? Neitokainenkin nukkuu päiväuniaan ja äiti istuu koneella. Järkevää? Ei, mutta hauskaa & addiktoivaa. Nukutaan sit... joskus. Nyt saatte nauttia mun loistavista kuvankäsittely taidoista ;-)

Kotiäidin päivän kohokohta oli ehdottomasti päästä mukaan makutuomariksi miehensä silmä-/aurinkolasiostoksille. Lasit löytyivät kohtalaisen helposti. Hieno Tom Cruise on. Ihan parasta oli myös saada syntymäpäivälahja 2kk liian aikaisin! Miehen istuessa optikon edessä silmävalkuaiset pullollaan, käytin tilaisuuden hyväksi ja hipsin pikkupikku kenkäkauppaan. Ja mitä löysin! Juuri sellaiset kaunokaiset joita olin jo vähän kauemmin haaveillut: Vagabondin "tätikorkkarit"! -50%! Kiitos, honey! Mulla on noin 15 mekkosta odottamassa juuri näitä kenkuleita ja keväisiä katuja...

Mielettömän hyvät jalassa ja aah, mun jalat näyttää ihan tinytiny-pieniltä! Well, tää täti-eufotia-väsy laittaa vielä päivän peppilookista kuvan ja ryhtyy taas läsnäolevaksi äiti-ihmiseksi. Ruokalistalla niinkin vaativaa kuin spagettia ja tomaattikastiketta.  moips!

mekko, villatakki ja sukkikset H&M, polvisukat anopilta lahjaksi saatu, koru mun murulta ja vakkari bootsini Xti