Pariin päivään ei ole tullut asujuttua, mutta tänään kävin ihmisten ilmoilla, joten tässäpä olis.Tänään oli ihanan aurinkoista, mutta astuessani ulos ei tainnut olla ihan niin lämmin mitä luulin... Se kylmä viima ei näkynyt auringon paisteelta sisään. Enkä tietenkään katsonut lämpömittaria päättäessäni laittaa nämä vaatteet. Olimme menossa tyttöjeni kanssa käymään kaupungilla asioilla ja sen jälkeen avoimeenpäiväkotiin leikkimään, joten suunnitelma kuului "mukavat vaatteet". 1-vuotiaan tytteröisen pukeminen & kantaminen varmisti, että lopulta minulla oli joka tapauksessa todella lämmin.

 

paita: Lindexin rintasyöpää vastustavasta mallistosta, (oli kyllä -70% alesta, et en tiiä saiko syöpäsota multa mitään, toivottavasti)

musta toppi H&M

farkkuleggarit (ärsyttävä sana!) H&M

kitshivyö Fidan kirpparilta

kengät Vagabondilta parin vuoden takaa, nimeä ei muistu mieleen.

Tykkään kovasti tosta paidasta, vaikka näin pakkasella tuppaa olemaan kovasti sähköinen. Nuo kuviot ovat erityisesti mieleeni. Tosta vyöstä olen sitä mieltä, että joko se ihan kamala tai sit tykkään tosi paljon. Täytyy vaihtaa noi nauhat vaikka mustiksi ja vielä nahkaisiksi... ehkä se ei sit olis niin tökerö.

Yks juttu minkä kovasti ja samalla ehkä haluaisin, olis se viime vuoden "must", joka roikku oikeastaan kaikkien kaulassa. Oon aika kahden vaiheilla haluunko ostaa Antti Asplundin Cross-korun vai en. Kovin montaa blogia en ehdi kunnolla lukemaan, mutta ainakin Veera ja Olivia-lehden Stella (ja varmaan moni muukin bloginpitäjä) ovat olleet kyseiseen kapistukseen kyllästyneitä. Mulla olo on lievästi sanottuna kaksijakoinen. Mielestäni se olisi hienon näköinen, varsinkin roikuessaan pitkänä tossa mun masupömppiksen edessä. Se näyttää myös lapsiturvalliselta: ei irtoavia osia, kestävänoloinen. Toisaalta kaikilla se jo on. Vähän kuin ala-asteella jokaisella oli jostain markkinakojusta ostettu kirjava tuttikoru. Sit mietin mitä siitä, et kaikilla on se, jos se on MUN mielestä hieno. Enemmän mua ehkä häiritsee, että se Antti ei ollu kovin ihmeellinen ompelija siinä Muodin huipulle-ohjelmassa. Mut toisaalta siinähän haettiin suunnittelijaa, ei ompelutaitoa. Miksi haluaisin kantaa ristiä kaulassa? Risti ei merkkaa mulle mitään. Emmä oo ikinä tuttiakaan syöny. Siinä vaiheessa kun päätän ostaa, niitä voi löytyä vinopino eBaystä, I hope.

Ps. Hassua kirjoitella tällaista amatöörivaatehömppää...